Waarom onze tankkaarten gebruiken?

Belgian Fuel Card NV maakt deel uit van Radius Payment Solutions Ltd, één van Europa’s toonaangevende tankkaartmanagementbedrijven. Radius bestaat 25 jaar en heeft nu meer dan 600 werknemers in 17 kantoren in Europa. Radius verstrekt meer dan 1 miljoen kaarten per jaar en beheert jaarlijks 2,7 miljard liter brandstof.

Tankkarten

Stationszoeker – e-route

BFC-Kaarten krijgen toegang tot e-Route, een stationszoeker waarmee u snel en eenvoudig handig gelegen tankstations kan vinden. Het kan gebruikt worden op desktop -pc’s, tablets en mobiele toestellen.

Klantenservice

Met onze tankkaarten krijgen klanten ook een eigen accountmanager toegewezen om een vlotte werkrelatie en gemakkelijke communicatie te verzekeren. Dit betekent ook dat fleetmanagers te allen tijde hun vereisten kunnen bespreken en op maat aanbevelingen krijgen over de kaarten die het beste voldoen aan hun individuele bedrijfsbehoeften.

Accountmanagement – Velocity

Velocity, het online beheersysteem van Belgian Fuel Card NV, is inbegrepen bij de aanvraag van onze tankkaarten en zorgt voor een efficiënt wagenparkbeheer.

Met Velocity kunnen managers brandstofgebruik controleren, allesomvattende rapporten downloaden en een volledige controle behouden over hun wagenparken. Meerdere tankkaarten kunnen eenvoudig georganiseerd en beheerd worden met een muisklik.

Fleetmanagers kunnen ook de controlemogelijkheden van Velocity gebruiken om inefficiënte gebieden te identificeren. Het rapport kan bijvoorbeeld een voertuig aanduiden met een lagere brandstofefficiëntie dan normaal, dat na verder onderzoek een nieuw stel banden blijkt nodig te hebben.

Vereenvoudigen van de administratie

Alle tankkaarten maken de administratie van het wagenpark eenvoudiger en nauwkeuriger. Maar onze tankkaarten gaan nog een stapje verder. Met onze tankkaarten worden alle transacties samengebracht op één enkele factuur in een btw-aftrekbaar formaat. Zo wordt het terugvorderen van belastingen sneller en gemakkelijker.

Via Velocity kunnen alle facturen en transacties geopend en geanalyseerd worden waardoor de administratieve taken eenvoudiger en tijdbesparender worden. Dit biedt fleetmanagers de kans om meer tijd te spenderen aan het runnen van het wagenpark.