Radius Fuel Solutions

Wij zijn nu Radius Fuel Solutions

Naar de nieuwe website
Verder browsen
Belgium Fuel Card

Over ons

Waarom kiezen voor BFC?

Belgian Fuel Card NV maakt deel uit van Radius Payment Solutions Ltd, één van de toonaangevende Europese bedrijven op het gebied van brandstofkaartbeheer en telematica voor kleine en middelgrote bedrijven. Radius bestaat 30 jaar en is wereldwijd actief met 23 kantoren in Europa. Radius verstrekt meer dan 1 miljoen kaarten per jaar en beheert jaarlijks meer dan 2,7 miljard liter brandstof. ​

Technologie en innovatie staan centraal in onze marktbenadering. Kinesis, ons eigen telematicaplatform bijvoorbeeld is met meer dan 150.000 voertuigen wereldwijd een van de snelst groeiende bedrijven in zijn sector. ​

Belgian Fuel Card NV heeft haar aanbod versterkt met een mobiele oplossing: een uniek combinatie tussen het snelste netwerk en de scherpste prijzen. Er zijn veel mogelijkheden om Radius verder uit te bouwen tot een echt mondiaal bedrijf.

Tankkarten

Zoek een tankstation met e-route

BFC-klanten hebben toegang tot e‑route. Met deze tool kan u snel een eenvoudig het dichtstbijzijnde tankstation vinden. e-route is beschikbaar op pc, tablet of smartphone.

Klantenservice

We maken blijvend werk om onze klanten nog sneller en efficiënter te kunnen ondersteunen. Gepersonaliseerde en efficiënte dienstverlening staan centraal in onze aanpak. Ons team van accountmanagers maken er een punt van om proactief te communiceren rond de mogelijkheden en het gebruiksgemak van onze producten en diensten.

Velocity

Velocity, het online beheersysteem van Belgian Fuel Card NV, is inbegrepen bij de aanvraag van onze tankkaarten en zorgt voor een efficiënt wagenparkbeheer.
Met Velocity kunnen managers het brandstofverbruik monitoren, tankkaarten organiseren en beheren, uitgebreide en gedetailleerde rapporten downloaden en de volledige controle over hun wagenpark behouden. Alles in een paar muisklikken.

Fleetmanagers kunnen de controlemogelijkheden van Velocity gebruiken om aandachtsgebieden en misbruik te identificeren, of zelfs een kaart te blokkeren in geval van diefstal of verlies.

Een rapport kan bijvoorbeeld een voertuig aanduiden met een lagere brandstofefficiëntie dan normaal en bij nader inzien leiden tot de conclusie dat de banden van dat voertuig moeten worden vervangen.

Vereenvoudigen van de administratie

Tankkaarten vereenvoudigen de administratieve procedures en maken het beheer van het wagenpark efficiënter.

Maar we gaan nog een stapje verder. Bij de BFC-tankkaarten worden alle transacties samengebracht op één enkele factuur, in een btw-aftrekbaar formaat. Zo wordt het terugvorderen van belastingen sneller en gemakkelijker.

Dankzij Velocity kunnen ook alle facturen en transacties worden bekeken en geanalyseerd, wat uw administratieve taken vereenvoudigt en u kostbare tijd bespaart. U kunt dus meer tijd besteden aan het beheer van uw vloot.

Werken bij BFC

Om onze groei verder te ondersteunen zijn we altijd op zoek naar kandidaten om onze verschillende teams te versterken. Toetreding tot BFC betekent werken voor een internationale en ambitieuze groep in een gezellige en familiale omgeving. Resultaatgericht, maar geïnspireerd door haar medewerkers, bevindt u zich in een energieke en veeleisende omgeving, met grote werkvrijheid, waar groepsdynamiek en teamgeest essentieel zijn.

Interesse? Stuur ons uw CV naar Job@tankkaart.be of klik hier om meer te weten te komen over onze vacatures..

Bestel uw kaart(en)
Neem contact met ons op
WhatsApp
Bel ons
Top