Waarom onze tankkaarten gebruiken?

Belgian Fuel Card NV maakt deel uit van Radius Payment Solutions Ltd, één van Europa’s toonaangevende tankkaartmanagementbedrijven. Radius bestaat 25 jaar en heeft nu meer dan 600 werknemers in 17 kantoren in Europa. Radius verstrekt meer dan 1 miljoen kaarten per jaar en beheert jaarlijks 2,7 miljard liter brandstof.

Tankkarten

Stationszoeker – e-route

BFC-Kaarten krijgen toegang tot e-Route, een stationszoeker waarmee u snel en eenvoudig handig gelegen tankstations kan vinden. Het kan gebruikt worden op desktop -pc’s, tablets en mobiele toestellen.

Klantenservice

Met onze tankkaarten krijgen klanten ook een eigen accountmanager toegewezen om een vlotte werkrelatie en gemakkelijke communicatie te verzekeren. Dit betekent ook dat fleetmanagers te allen tijde hun vereisten kunnen bespreken en op maat aanbevelingen krijgen over de kaarten die het beste voldoen aan hun individuele bedrijfsbehoeften.

Accountmanagement – Velocity

Velocity, het online beheersysteem van Belgian Fuel Card NV, is inbegrepen bij de aanvraag van onze tankkaarten en zorgt voor een efficiënt wagenparkbeheer.

Met Velocity kunnen managers brandstofgebruik controleren, allesomvattende rapporten downloaden en een volledige controle behouden over hun wagenparken. Meerdere tankkaarten kunnen eenvoudig georganiseerd en beheerd worden met een muisklik.

Fleetmanagers kunnen ook de controlemogelijkheden van Velocity gebruiken om inefficiënte gebieden te identificeren. Het rapport kan bijvoorbeeld een voertuig aanduiden met een lagere brandstofefficiëntie dan normaal, dat na verder onderzoek een nieuw stel banden blijkt nodig te hebben.

Vereenvoudigen van de administratie

Alle tankkaarten maken de administratie van het wagenpark eenvoudiger en nauwkeuriger. Maar onze tankkaarten gaan nog een stapje verder. Met onze tankkaarten worden alle transacties samengebracht op één enkele factuur in een btw-aftrekbaar formaat. Zo wordt het terugvorderen van belastingen sneller en gemakkelijker.

Via Velocity kunnen alle facturen en transacties geopend en geanalyseerd worden waardoor de administratieve taken eenvoudiger en tijdbesparender worden. Dit biedt fleetmanagers de kans om meer tijd te spenderen aan het runnen van het wagenpark.


Play Video

Werken bij BFC

POm onze groei verder te ondersteunen, zijn wij voor ons kantoor te Ronse, continu op zoek naar dynamische, enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Heb je zin om deel uit te maken van onze groeiende en dynamische organisatie? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!

Available Jobs

Benefits for working for us

Service Awards

Service Awards

We reward loyalty for our long-standing employees at 5 years, 10 years and 20 years.

Service Awards

Annual Salary Review

Annual Salary Review

Every year we will review your salary during your annual appraisal.

Annual Salary Review

Life Insurance

Life Insurance

If the worst were to happen to you, your next of kin will be looked after.

Life Insurance

Family friendly policies

Family friendly policies

We recognise the importance of family and work-life balance.

Family friendly policies

Company Sick Pay

Company Sick Pay

In the event of sickness, you can rely on our support.

Company Sick Pay

Local and Online Discount Scheme

Local and Online Discount Scheme

Local and Online Discount Scheme – save money shopping and get discounted meals, drinks and gym memberships.

Local and Online Discount Scheme

Secondments

Secondments

Work in one of our global offices to gain international experience.

Secondments

Holidays

Holidays

We ensure that our employees are well rested and take a break from work.

Holidays

Pension

Pension

We have a pension plan in place in the UK and are looking to implement this in our other international offices.

Pension

Wellbeing

Wellbeing

Our staff wellbeing is of paramount importance to us

Wellbeing